Sunday

Idag har jag varit på stan med Carin och Victoria, hihi. Asså vi typ sprang omkring helt desperata precis när H&M skulle stänga, och prövade kläder. De som jobbade där blev fett sura på oss... Det slutade med att vi alla köpte lite kläder, och sånt.

Jag inne på Monki, hade lockat hår, vilket jag aldrig brukar ha :O


Carin och Victoria, haha vad gör du Victoria? :)


Ser seriöst ut som en häst på bilden, så jag var tvungen att täcka över lite :)


Nästa vecka blir sista prao-veckan! :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej jag vet inte:) <3

2009-05-14 @ 22:05:57
Postat av: Anonym

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST För du e en HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST mohahaha.... häst face

2009-06-23 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0