Lördag

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte direkt haft tillgång till dator.
Igår kom Sofia till Taco Bar precis när jag skulle sluta, och vi gick runt och kollade i affärer, men jag hittade ingenting som jag ville köpa.
Sen åkte vi hem till mig, och käkade och fixade oss, och sen åkte vi och mötte Carin och vi åkte till Traneberg och mötte Felicia och Victoria och en massa killar från vår skola. Men sen tog vi tvärbanan till Solvik, där vi träffade en massa människor. Det var najs, förutom att det regnade lite, så vi fick ställa oss under tak. Sen på vägen hem så sprang vi runt, och blablabla. Hur som helst blev det en ganska bra kväll.
Imorse var Sofia tvungen att spela match så hon åkte ifrån mig HALV 9! Jag var fett trött :(
Jag och Carin åkte till Skärholmen för att "jobba", och vi delade ut flygblad åt hennes mamma, hihi (a)
Ikväll ska jag antingen träffa Sofia och några, eller typ Hanna. Får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0