Första praodagen

Idag var min första praodag. Det var ganska kul på Taco Bar, och alla var fett sköna och så. Nu är jag proffs på nacho Deluxe! :D
Efter praon så gick jag och Carin till Kicks, hon handlade smink och jag handlade hårfärg. Köpte typ nån från LÓreal som skulle bli askblond. Sen gick vi hem till mig och käkade kycklingsallad, och sen färgade vi håret på mig, och det blev bra resultat!
Sen käkade vi lite Ben&Jerrys, och kollade på Harry Potter (a), och nu gick Carin hem för typ 5 minuter sen.
Min kamera har inga batterier så kan inte lägga ut nya bilder :( puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

what the fuck shitler?

2009-05-05 @ 16:45:30
Postat av: Ella

Haha, kan du inte skriva? Vadå, what the fuck shitler!?

2009-05-05 @ 19:39:23
URL: http://nthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0