Blogga är tråkigt :(

Har inte bloggat något den senaste tiden men det är för att jag inte tycker det är kul längre. Kan dock berätta lite vad jag gjort den senaste tiden. Förra helgen sov jag hos Sofia på fredagen och vi var ute och träffade en massa i Solvik/Nockeby. Sen låg vi och solade hela dagen på hennes tomt i lördags. Och på kvällen grillade vi med min familj, och sen var vi hos Christian med några. Sen sov Sofia hos mig.
 Nu i onsdags så var jag och Sofia med Christian, Alex och Harry, och sen sov Sofia hos mig IGEN, hihi :P
Igår på dagen var vi hemma och kollade film och åt jordgubbar med nutella (a) det var fett gott. Och igår kväll gjorde jag inget speciellt, vi hade gäster så jag var bara hemma.
Vi kanske hörs, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0