Dålig uppdatering

Hejhej, asså jag vet att det har varit sjukt dålig uppdatering men jag har somsagt virus på min dator, så nu skriver jag från datasalen i skolan. Iallafall, igår var jag och Felicia inne i stan och kollade efter skor till henne, men det blev fett misslyckat eftersom hon inte hittade några skor eller nånting. Så det slutade med att vi gav upp, och käkade på Burger King, och sen gick vi och tjockade oss och fikade.
Idag har vi varit på museum med skolan och blabla. Sen efter skolan ska jag och Carin gå och leta efter praoplats, eftersom vi har ju prao snart. Nu måste jag logga ut, vi hörs, puss.

hit ska jag åka om mindre än 2 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0