Tuesday

Hello hello! Jag har bestämt mig för att göra min blogg lite roligare, och skriva om roligare saker och lägga ut mer bilder. Vi får se hur det kommer gå med det!
Idag var jag, Carin och Carro inne i stan efter skolan, och jag handlade lite grejer. Sen så åkte jag hem, och nu sitter jag här.
Vi har asmycket läxor just nu, så jag får väl plugga efter middagen, I guess!

Jag och Carin innan bion i fredags. Haha Carin vilket psycho-öga du har :D


Carro idag :)'


Carin idag :)


Det jag köpte idag: Silvershampoo från Toni&Guy, Ögonbrynspenna från Make up Store, och ett linne (som man inte ser så bra) från Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: c

hahah jag vet, mitt öga ser helt sjukt ut :O

2009-04-21 @ 18:58:03
URL: http://carinvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0