Fler bilder från Egypten

Förlåt för dålig uppdatering. Vad har jag gjort den senaste tiden? Var på klubberiet i fredags med typ Carin, Carro, Victoria, Elvira, Ida, och några andra. Carin sov hos mig från fredag till lördag, och sen på lördag så sprang vi omkring i typ bara shorts hela dagen eftersom det var så varmt! :)

På kvällen hade vi myskväll nästan hela kvällen, och vid 11 kom Adam, och stannade till kl 3, haha. Idag har inte jag gjort så jättemycket, blev en ganska misslyckad dag. Var med några i Bromsten ett tag, och sen var jag mest med familjen resten av dagen!
bild 1: stranden
bild 2: Lunch på nån restaurang vid stranden
bild 3: Sharm el sheikh uppifrån
bild 4: egyptisk magdansös typ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0