Är hemma nu

Herregud vilken dålig uppdatering det har varit! ska skärpa mig.
Har ju varit i Idre i typ 5 dagar, och jag kom hem idag. När jag kom hem åkte jag iväg och mötte Felicia, och vi köpte lite Redbull och mötte sen Carro. Vi åkte till Kristineberg och mötte Victoria, Martin, Oscar, Patrik, Johan och Oskar. Vi satt där och chillade lite och så. Sen åkte vi och mötte Frank och så. Sen åkte jag hem tidigt, vid typ 11.
Planer för imorgon är typ att köpa silvershampoo med Carin, sen kanske sola lite, och åka hem till mamma.

Har varit jättedålig på att ta kort den senaste tiden, men här är lite bilder från när jag var med Hanna för typ 2 veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0